Firmowe reklamówki

cecha ta nie jest lubiana przez torby reklamowe), natomiast są one bardziej ekologiczne. Wróćmy jednakże do meritum sprawy – jak torby wpływają na umysł ludzki a także dlaczego wielkim sklepom tak niezmiernie zależy, byśmy wychodzili z ogromną ich ilością? Odpowiedź na to pytanie leży w umysłach przetwarzających informację. Gdy zobaczymy osobę, która ma, na przykład, torby ze znanego sklepu spożywczego, sami mamy ochotę zrobić tam zakupy i niewiele później także kierujemy się w tamtą stronę. To udowodnione naukowo zjawisko wywierania wpływu na innych konsumentów pośrednio przez pozostałych konsumentów (a nie wprost przez samego przedsiębiorcę). Jednym z modniejszych zjawisk jest jednak koncentrowanie się na torbach mniej szkodliwych dla środowiska – torby papierowe coraz bardziej wypierają plastikowe torby. Papierowe kojarzymy przede wszystkim z byciem „fancy”, oraz z wspieraniem stowarzyszeń mających na celu przetrwanie naszego gatunku. Torby reklamowe więc już w większości przypadków mają postać papierową niezależnie od tego, że w stosunkowo krótkim czasie zużywają się, a co za tym idzie – o wiele krócej stanowią reklamę. Nie można więc zapomnieć, jak bardzo takie torby stanowią element wpływający na decyzje zakupowe. Pragnąc ograniczyć negatywny wpływ intryg przedsiębiorców, należy wyposażyć się we własną torbę, w której zmieścimy zakupy a także dzięki takiemu rozwiązaniu unikniemy zakupu (teraz dość drogich z uwagi na regulacje Unii Europejskiej) toreb plastikowych bądź papierowych. Tym samym, unikniemy nieświadomego reklamowania bardzo dużych dyskontów – no chyba, że chcemy wypromować to, że robimy zakupy sami w ekskluzywnych sklepach.Autor: torby foliowe

Czytaj dalej: torby papierowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *